مراحل نصب ویندوزseven
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

مراحل نصب ویندوز 7

مشخصات سیستم: پروسسور Intel 3GHz HT - 1MB Cache - FSB 800 - Socket 487 حافظه 512MB*2 کارت گرافیک NVidia Gforce 5600 - 256MB

حداقل حجم پارتیشن ‌قابل قبول برای نصب ویندوز 7:
8301 MB

فضای اشغال شده پس از نصب ویندوز 7:
6.85GB

مدت زمان نصب ویندوز:
حدود 20 دقیقه (بدون در نظر گرفتن زمان ورود اطلاعات و انتخاب گزینه‌ها)

مجموع مراحل مختلف زمان نصب(دستی و اتوماتیک):
10 مرحله

مجموع دفعاتی که نیاز به تنظیمات کاربر می‌باشد:
2 از 10 مرحله

سرعت ویندوز 7 نسبت به ویندوز ایکس پی و ویستا و اجرا شدن درانواع سیستم ها

سرعت این ویندوز نسبت به ویندوز Vista بسیار بیشتر هست و از جهاتی همانند XP و در حالاتی هم مقدار خیلی کمی سریعتر هست. لطفا به تست سرعتی که در کامپیوتر خود در XP و ویندز 7 انجام داده‌ام توجه نمایید. تقریبن می‌توان ویندوز 7 را با تمام قدرت گرافیکیش هم سرعت XP و در حالاتی که حافظه شما بیش از 1GB باشد کمی سریعتر از XP بدانید.

به همین دلیل هم هست که ویندوز 7 را می‌توان برروی سیستم‌های ضعیف که ویستا امکان نصب شدن برروی آنها را نداشته یا به سختی اجرا می‌شده، به راحتی نصب نمود. برای مثال Netbook ها که فقط برای شبکه گردی و کار‌های سبک دفتری همانند Microsoft Office استفاده می‌شوند به راحتی می‌توانند ویندوز 7 را اجرا نمایند. (این NetBook ها از پروسسور جدید اینتل به نام Atom بهره می‌برند و اکثرن کار گرافیکشان Intel هست) خود ویندوز 7 در سیستم‌های ضعیف تا حدود زیادی با حذف یکسری از توانایی‌های گرافیکی از پایین آمدن Performance کلی سیستم جلوگیری می‌کند. (همبنطور که در بخش تاریخچه اشاره شد، مایکروسافت برای انجام چنین کار‌هایی از Utility هایی در درون سیستم عامل جدید برای پایین یا بالا بردن تنظیمات جهت کنترل Performance استفاده می‌کند) شما هر زمان که خواستید می‌توانید از طریق فشار کلید‌های Win+Pause از کیبورد پنجره System را باز نموده و از پنل سمت چپ با انتخاب Advanced System Setting دیالوگ باکس System Properties را باز کرده و از تب Advanced برروی کلید Setting از کادر Performance کلیک نمایید:

با حذف همه یا تعدادی از گزینه‌های فوق می‌توانید سرعت عملکرد سیستم عامل را بازهم بیشتر افزایش دهید.

در همان پنجره System گزینه‌ای وجود دارد به نام Rate اگر برروی لینک مقابل آن کلیک نمایید به پنجره "Performance Information and Tools" وارد می‌شوید. در این پنجره به 4 قطعه شما + توانایی اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها 3D امتیاز داده می‌شود، امتیازها از 1 تا 7.9 می‌باشند و 7.9 یعنی بهترین بازدهی و سرعت. در سمت راست این جدول یک امتیاز بزرگ هم قرار دارد که به نام Base Score می‌باشد. این عدد میانگین امتیازات نیست بلکه کاربرد این امتیاز در انتخاب محصولات دیگر شرکت‌ها کاربرد دارد. برای مثال فرض کنید Base Score سیستم شما 3.2 باشد اگر محصول شرکتی روی آن نوشته شده که برای سیستم‌هایی با Base Score 3 به بالا می‌باشد، شما می‌توانید با خیال راحت از برنامه آن شرکت استفادده نمایید.

اگر درایور جدیدی نصب نمودید یا قطعه جدیدی را اضافه نمودیدی، لازم هست که یک بار سیستم امتیاز دهی را Refresh نمایید. برای مثال امتیاز قطعات من را می‌توانید در شکل زیر مشاهده نمایید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 20:52
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 70794
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User